fbadd

torsdag 16 december 2010

Homepage up...





5 kommentarer:

  1. Fett att skivan kommit! Får ta en kik på det där tror jag.

    sv: Men nu funkar det igen! ;D

    SvaraRadera
  2. Bra, då kan du be henne hålla koll på blogg.se... alltid så jävla mycket strul att jag nästan överväger att förflytta mig.

    Förresten var han nog mest bränd mentalt. Ytligt sett skulle jag nog se honom med fleshy.

    SvaraRadera
  3. sv; 1. ja den e riktigt fin! har redan råkat skaffa mig två plattor i julklapp men kanske förtjänar jag oxå en tredje. har ju supit min sprit och vart snäll heeela året..
    2. visst fan ere.. finner det hela himla konstigt.. albumet gick in som dreamin in a casket på mobilen oxå.. fattar ingenting

    SvaraRadera
  4. Skivan har kommit. Nu ska jag bara lyssna på den. 8)

    SvaraRadera