fbadd

söndag 12 december 2010

what the hell happend to...

Ja vad hände med den här snubben, Richard Grieco som lyckades jobba sig upp till en relativt hög status genom sitt medverkande i 21 jump street och filmen om blickar kunde döda... Så hur gjorde han för att krascha sin karriär?
Jo såhär gick han tillväga...
-94 beslöt sig Grieco för att hans framgång inom skådespeleriet inte var tillräckligt för hans ego utan nästa naturliga steg på vägen mot världsherravälde var att även ta över musikbranschen, ett misstag som alltför många skådisar gjort genom tiderna...




Detta snedsteg resulterade i videon här nedan...



Så vad säger du?
Hade du castat den här snubben i din film? Trodde väl inte det...
Visst, han har dykt upp i ett antal B-filmer och gjort några små bi-roller i en del serier men ändå... Det ända jag har sett honom i på senare tid är A Night at the roxbury där han spelar sig själv och jag ger honom lite cred för insatsen men han hade nog kunnat gå längre om det inte vore för den tokpatetiska musiksatsningen...

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, jag tycker han jobbade på bra där på slutet när han kastade skjortan ;)

    "A night at the roxbury" är en av de roligaste filmer jag sett btw, så klockren musik i den filmen, mao helt sanslöst jävla skitdålig, precis som det var på riktigt på 90-talets nöjeshak..

    SvaraRadera
  2. Haha pinsamt! A night at the roxbury däremot är sjukt rolig!!

    sv: Äh..gillar inte den typen av "metal". Så det var väntat hahah!

    SvaraRadera
  3. 21 jump street är ju awsm! ;D

    sv: Haha.. Jag förstår inte vad du menar. Mina grannar låter väl charmiga?

    SvaraRadera