fbadd

lördag 4 december 2010

Beer of the day...

Efter ett tips från en gammal vän så var jag tvungen att plocka med en flaska OPPIGÅRDS hem från mitt lördagsbesök på systemet...
Han hade läst gårdagens inlägg och trodde att denna skulle överträffa PUNK-ölen i dålighet men oj så fel han hade...
Det är en liknande smak men utan diskmedelseffekten som var så karaktäristisk för PUNK IPA, så den här var klart godkänd, god? Tja, hyfsat men ingen som jag skulle lägga pengarna på en gång till...
Nu börjar det ta sig med nya bloggdesignen men jag är tveksam till om jag ska hinna publicera mästerverket innan helgen har nått sitt slut...

Peace/Fred

10 kommentarer:

  1. Håll dig borta från en dryck med etiketten "Hardcore". Kommer inte ihåg om det var öl eller cider, lurades av ett coolt namn & etikett, men det smakade vidrigt!

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Vafan gjorde dansarna på scen?! det skulle vart mycket bättre ifall de inte var där och betedde sig som akrobater haha! Ja, det hoppas jag med. (att jay håller efter idol alltså)

    SvaraRadera
  3. sv: ska till stöten i sälen :)

    SvaraRadera
  4. Du har ju chansen i sommar ;)?

    Visa dina tattoos!

    SvaraRadera
  5. Hallå där!

    Du har väl inte missat att jag flyttat och enbart återfinns på www.camillagervide.com

    Hoppas du kommer och hälsar på igen.

    Hälsningar,
    Camilla

    SvaraRadera
  6. sv:
    Nä inget julbord.
    Svaret kommer under dagen/kvällen på bloggen :)

    SvaraRadera
  7. Så nyfiken på nya designen! ;-D

    SvaraRadera
  8. sv: Jo du har väl ändrat längst upp?

    SvaraRadera