fbadd

tisdag 7 december 2010

what the hell happend to...

Ja, vad fan hände med Atreju?

Ni vet... Hästkillen från The never ending story som gjorde det omöjligt för vanliga dödliga att ragga brudar i lågstadiet. just det, han ja...
Noah Hathaway som han heter i verkligheten verkar för det otränade ögat ha försvunnit från jordens yta, som om någon stängt boken innan grabben hann smita ut... Men så är det förstås inte...




Ta en god titt på mannen här under... Där har ni honom, ingen större skillnad eller? Dra ifrån ett par kilo, lite fjun och ett par gaddningar så är det ganska uppenbart, han ser kanske inte ut som en bokmal men nog fan har han lyckats tugga sig genom omslaget och sluppit fri... Skönt för honom!


Så vad hände?
Jo efter succén med The never ending story så gjorde han att par roller i några kalkonrullar och sen lyckades han skada ryggen så svårt i en street dance olycka så att han fick lägga filmkarriären på hyllan. När han väl kom på benen igen så tog han till Thai Boxning för att åter igen komma i form och har har medverkat i några mindre filmer sen dess.
Annars sysslar han mest med att bygga motorcyklar nu för tiden och jag önskar honom all lycka i framtiden, vad ska man säga? Det är ändå Atreju!


12 kommentarer:

  1. Shit jag va ju skitkär i honom haha! Och han ser fanimej ut att ha hänt med någorlunda i evolutionen av min smak.

    SvaraRadera
  2. Vad fan har du gjort med din blogg din jävel?! Jag gillar det! Seriöst alltså. Hur mycket det än smärtar att säga, hahahahahaha... men varför har du inte länkat till min blogg? Jag har ju inte länkat till din.. Jag kanske borde göra det. Men först måste du skärpa dig. Du är hopplös. Jag ska be för dig. Ja minsann, det ska jag göra. För övrigt har jag nu strukit dig från mitt arv.

    SvaraRadera
  3. Men vad hände egentligen med den stora vita "hunden/draken" eller vad fan det var som han flög omkring på ? Vad gör den nuförtiden ?

    SvaraRadera
  4. Nemen se där ja han har ju stil nu

    SvaraRadera
  5. ja, det är klart. men tyvärr börjar de legendariska banden så sakteliga lägga ner. det gäller bara att vara där när det väl händer! jag ska inte missa dom.

    tusen tack!

    SvaraRadera
  6. Dude!!! Har precis lyssnat igenom era låtar.. Du har en superb röst och ett jävligt grymt uttal.. unite har ett skönt gung och ett fräckt solo. fick nästan lite guns'n'roses vibbar. SMASHING!

    SvaraRadera
  7. han var så söt i the neverending story!

    sv: haha ja men precis!

    SvaraRadera
  8. Meh! Kul inlägg ju! Kollade faktiskt på Neverending Story för inte så länge sen. Gråter varje gång hästjäveln dör :P

    SvaraRadera
  9. Grym design! Ser asläckert ut. Nice inlägg också! Älskade den filmen när jag var lite men den hade man ju helt glömt bort..

    sv: Ja, jag vet inte alls vad jag ska göra nu. Hade inte tänkt att åka till SRF men nu får man kanske göra den för att se dem en sista gång då... Väldigt sorgligt för det var på Sweden Rock som det var sista gången jag såg Dio också (men med Heaven and Hell).

    SvaraRadera
  10. shit e det verkligen han? ja minns att ja tyckte atreyo va så sööt! nu e han fan en säxy mafakka, haha ;)
    sv: thaanks man!

    SvaraRadera