fbadd

onsdag 1 december 2010

Nice price...

Tipsade om detta numret av Classic Rock för ett litet tag sen och nu finns det ute för 39:- på pressbyrån istället för dom 89:- som jag fick punga ut för samma avisa, men mig gör det detsamma, väl värt pengarna måste jag säga...
En 40-lapp för en grymt bra tidning, en receptkalender med bidrag från olika välkända rockband och Cheap Tricks senaste platta... Fy fan va gött... Som hittat!

För mer bilder och en mer utförlig beskrivning, kolla in HÄR!

Sitter just nu på bussen och fryser tårna av mig, måste handla nya vinterkängor men har fan inte råd... Nån som är intresserad av att köp en själ? 50 spänn eller ett byte mot ett par gamla skor? Kanske den röda, bockskäggsmannen i hörnet... vad sägs? Jaså, du äger den redan... Bad luck!

7 kommentarer:

  1. Tack för tipset, jag ska nog köpa mig en tidning. Annars är jag jämt för snål för det. Om du vill sälja din själ så kolla med Allamagoosalum, han samlar på dem! Tveksam ifall han pungar ut en femtiolapp dock :P

    SvaraRadera
  2. Annars kan du ju prova med Blocket.

    SvaraRadera
  3. La till herrn bland mina länkar om det går för sig ^^

    SvaraRadera
  4. Tänkte köpa den häromdagen. FÅr väl ta o göra det imorn ist:)

    Jadu, den däringa katten Gabriel, han har alltid haft flyt med allt han!

    SvaraRadera
  5. Fan va nice tips. Måste köpa! :)

    SvaraRadera