fbadd

tisdag 21 december 2010

Challange...

Jag blev utmanad av Lola och Allamagoosalum så vi kör på då. Jag ska ge tre svar på sex olika frågor och därefter skicka utmaningen till tre andra bloggare!


3 TV-program jag kollar på:
- Spartacus
- The Walking Dead
- Monty Python
3 saker jag gjort idag:
- Kollat julklappar
- Åkt hem till skogen
- Burit ved
3 saker jag längtar efter:
- Nästa gig
- Devin Townsend på sticky
- Black Label Society på Trägårn
3 saker på min önskelista:
- TV-Spel
- Böcker
- Studioprylar
3 saker att hata:
- 19 minusgrader
- Rasister
- Förseningar
3 måsten för en hårdrockare:
- Tatueringar
- ÖL
- Ha sett DIO live eller förbanna universum för att han gick vidare innan man hann... (Jag hann)
Och pinnen går vidare till:
Vanadesse
Miranda 
Kreem


4 kommentarer:

  1. Looovely då får man göra den då ;D

    SvaraRadera
  2. sv: Jo jag tycker nog att de hjälper lite att ha en jobbcoach. Jag har fått massor av hjälp med personligtbrev och lite med mitt cv. få gå på seminarium och såna saker. Någon att bolla idéer med också. Så är man arbetslös är de helt klart värt det!

    Är så SJUKT bitter att jag inte fick se Dio på sonisphere i somras!

    SvaraRadera
  3. riktigt förbannad på dio.. jävla tajming att gå å dö...

    SvaraRadera
  4. Jag man kan verkligen hata kylan just nu. Fy helvete vad kallt det är, inte riktigt läge att gå utanför dörren ens..

    SvaraRadera