fbadd

fredag 24 december 2010

Tune of the mornin'...

Tom Waits!



6 kommentarer:

  1. Det gick inte alls om man säger så! Haha. Men nästa år är det jag som håvar in miljonerna =)

    SvaraRadera
  2. sv: Haha jaså? Jag vann då inte ett piss :(

    SvaraRadera
  3. och japp, missade mitt andra anslutningsflygplan i bangkok pga mitt första flygplan var försenat! Och var själv tvungen att köpa en helt ny jäkla flygbiljett pga det, skitseeegt!! Men nu är man äntligen hemma! :)

    SvaraRadera
  4. Fred min vän, God Jul på dig. Du ska inte vara ledsen. Du förstår, man måste vara snäll för att få några julklappar. Och du har inte varit det. Du har varit stygg och ondskefull och tomten har sett allt. Tough shit! Just därför blev du sittande igår utan några julklappar. Halvfull med halvfjång. Om du sköter dig 2011 kanske du får några julklappar. Det är iofs tveksamt men kan vara värt ett försök :)

    Kram på dig

    SvaraRadera